Sector Calavera

Fotos de Faro de Budiño. Sector Calavera

Calavera

Fotos de Faro de Budiño. Sector Calavera, 1º Risco

Calavera, 1º Risco

Croquis de Faro de Budiño. Sector Calavera

Sector Calavera (de esq. a dta.)
Vía Nome Grao
Croquis de Faro de Budiño. Sector Calavera 1 Brona. L1 A0/6b Equipada. Dependendo de se usa 1, 2 ou 3 chapas para o A0, o resto vai dende o 6b, ó 6a, ou ó V+. Eliminada a maleza da entrada e reequipada en outubro de 2015 polo Comité de Faro de Budiño.
2 A (variante de saída da Brona L1) 6b+ Semiequipada. En lugar de continuar en travesía á dereita, segue verticalmente seguindo unha fina fenda.
3 Brona. L2 IV+ Equipada porque as fendas para protexer son moi fráxiles debido á finura da laxe. Reequipada en outubro de 2015 polo Comité de Faro de Budiño.
4 Zipi Zape 6b+ Autoprotección. Aberta por Miguel López “Miguelito Chandall” e Julio Soler (pai de André) en 1982.
5 Pachochiña 6b Autoprotección. Reunión renovada polo Comité de Faro de Budiño en outubro de 2013.
6 Variante Masca V+ Autoprotección. Reunión renovada polo Comité de Faro de Budiño en outubro de 2013.
7 Masca. L1 7a+ Equipada. O último tramo deste 1º longo que chega á reunión do L2 da Oeste, é de IV.
8 Masca. L2 A1, V Equipada Reunión propia de argolla máis ferro (mellor usa-la reunión á dereita).
9 Masca. L3 A1 Artificial, estribos. Chapas en bo estado.
10 Jalisco no te rajes 7c+ Equipada. Limpada por “Susi” Martínez Novas en novembro de 2017.
11 Oeste do 1º Risco. L1 III+/IV Autoprotección.
12 Oeste do 1º Risco. L2 7b+ Equipada, pero é unha fenda que se pode facer en autoprotección.
13 Conexión co 1º Risco Dende a reunión R2 da Oeste pódese subir ó 1º Risco: un parabolt protexe a conexión.
14 Calavera. L1 IV+ Equipada. Limpada e equipada con parabolts novos en outubro de 2015 polo Comité de Faro de Budiño.
15 Calavera. L2 V Equipada. Limpada e equipada con parabolts novos en outubro de 2015 polo Comité de Faro de Budiño.
16 Calavera. L3 6a A reunión orixinal é a que hai uns metros por riba da vte. Tonio, aínda que normalmente úsase a da Tonio, xa que o tramo final non ten interese, salvo que se queiran face-los artificiais da Masca ou da propia Calavera.
17 Calavera. L4 A0/6a ou 6c Arranque por placa de 6c superable en A0 cun estribo ou montando un pedal cunha cinta (4 ou 5 chapas en mal estado), logo tumba e faise máis fácil. Hai unha instalación de reunión intermedia, pero pódese utilizar a que hai no cumio da parede.
18 Corner do primeiro risco 8a Equipada.
19 Teito do 1º risco 6c Autoprotección.
20 Falta de Tacto 7b+ Reequipada por Miguel Seoane no 2017 ou 2018. Instalada unha reunión intermedia ata a que pode saír 6c (eu creo que máis). Reunión superior común ás 3 vías.
21 Clitorina ¿6c/6c+? Equipada. Burís oxidados a partir do 1º tramo común co L3 da Calavera. Aberta por Carlos Mariño. Reunión común ás 3 vías.
22 Variante Bilo V+ Autoprotección. Reunión común ás 3 vías.
23 Variante Tonio 6a+ Autoprotección.
24 Solitario. L1 A1/6c Non se fai. O percorrido da vía mantense limpo, pero o material está oxidado.
25 Solitario. Variante entrada alta L1 A1/6c Non se fai. Variante de entrada máis alta para o Solitario.
26 Solitario. L2 A1
27 Solitario. L3 A1/IV
28 Placa de las Golondrinas III Sen equipar. Antigo 1º longo da Calavera.
29 Insumisión Mili Non. L1 6a+ Equipada. Acceder á vía pola Placa de las Golondrinas.
30 Insumisión Mili Non. L2 7a? Equipada.
31 Insumisión Mili Non. L3 6b Equipada.
32 A Loita de Laura. L1 III+/IV Equipada. Pódense empatar os 2 longos cunha corda de 70 m. Aberta por Jose Manuel Blanco e Gonzalo Santomé no 2015 ou ppios do 2016.
33 A Loita de Laura. L2 6b? Equipada. Pódense empatar os 2 longos cunha corda de 70 m. Aberta por Jose Manuel Blanco e Gonzalo Santomé no 2015 ou ppios do 2016.
34 Celtas 2. L1 6a+ Autoprotección.
35 Celtas 2. L2 V+ Autoprotección.
36 Celtas 2. L3 6b Offwidth. Equipado pero sen reunión final -foi roubada e decatámonos en xaneiro do 2016-
37 Miss Ripley. L1 6a Semiequipado: autoprotección con só un par de chapas. Aberta por Luis “Chepas”. Limpada en xuño de 2013 polo Comité de Faro de Budiño.
38 Miss Ripley. L2 6b Semiequipado: autoprotección no resalte final para chegar á reunión, o resto está equipado. Limpada en xuño de 2013 polo Comité de Faro de Budiño.
39 Miss Ripley. L3 V+/6a ou V/V+ Equipado (13 ou 14 chapas). Limpada en xuño de 2013 polo Comité de Faro de Budiño.